Meest gestelde vragen
Een keuken koop je niet elke dag. Voordat je de juiste keuze kan maken, heb je vaak veel vragen. I-KOOK helpt je daarbij. Daarom hebben wij de meest gestelde vragen voor je op een rij gezet.
Staat jouw vraag hier niet tussen? Stel deze dan gerust per email info@i-kook.nl.
Wij beantwoorden graag al je vragen!
Is een offerte maken vrijblijvend?
Een offerte is bij I-KOOK altijd vrijblijvend, dat hoort gewoon bij ons werk. Neem dus gerust contact met ons op, mail naar info@i-kook.nl of maak een afspraak bij één van onze winkels voor een advies op maat.
Ik zie een mooie keuken op jullie website, maar is het ook mogelijk om het werkblad, de kleur en/of apparatuur te wijzigen?
Bij I-KOOK kun je de keuken altijd naar eigen wens aanpassen. Wij geven altijd een advies op maat, waarbij wij ook kijken naar de afmetingen van de ruimte. Je kunt altijd kiezen voor andere apparatuur, werkblad, kleur en/of grepen.
Verkoopt I-KOOK ook alleen kasten? Mijn apparatuur is namelijk nog goed.
Bij ons kun je ook alleen keukenkasten bestellen. Belangrijk is wel dat je ons goed informeert over de bestaande keukenruimte en je huidige apparatuur. Kom daarom gerust langs voor een advies op maat bij een I-KOOK winkel in je buurt.
Kan ik bij I-KOOK ook losse inbouwapparatuur bestellen?
Bij I-KOOK kun je vanzelfsprekend ook alleen inbouwapparatuur kopen. Kom voor het uitgebreide aanbod langs in één van onze winkels of vraag een offerte aan via de website.
Wat is de levertijd van mijn keuken?
Bij I-KOOK zijn wij in staat om onze Duitse kwaliteitskeukens naar jouw wensen te ontwerpen en deze vervolgens te laten produceren en te leveren binnen 20 werkdagen!
Moet ik een aanbetaling doen?
Bij I-KOOK vragen wij géén aanbetaling. Wij hebben vertrouwen in je, net zoals jij vertrouwen in ons hebt. Je maakt alle betalingsafspraken direct met jouw keukencoach. Belangrijk om verder te weten is dat je bij I-KOOK altijd kunt pinnen op het moment van leveren (bij de chauffeur of in de winkel).
Is I-KOOK aangesloten bij de CBW?
I-KOOK is aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Winkels die CBW erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen bij een aankoop. In deze algemene voorwaarden staan bijvoorbeeld regels over (aan)betalen, annulering, levertijd, vervoer en garantie. Zo bieden wij je dus extra zekerheid.
Kan ik mijn keuken ook in termijnen betalen?
Bij I-KOOK is het mogelijk om je keuken in termijnen te betalen. Vraag jouw keukencoach naar de mogelijkheden.
Is het mogelijk om het leidingwerk in mijn keuken door I-KOOK aan te laten passen?
Bij I-KOOK is het mogelijk om het leidingwerk door monteurs aan te laten passen. Vraag de mogelijkheden na bij jouw keukencoach.
Werkt I-KOOK met eigen monteurs?
I-KOOK werkt met een eigen montageteam. Zij zorgen ervoor dat je keuken professioneel wordt gemonteerd en kook klaar wordt opgeleverd. In drukke periodes wordt er soms gebruik gemaakt van een geselecteerde groep externe monteurs, die natuurlijk werken volgens de richtlijnen van I-KOOK. Het is natuurlijk ook mogelijk je keuken zelf te monteren. Dit is zeker een optie, omdat alle kasten reeds vanuit de fabriek voorgemonteerd zijn, geen gedoe dus met bouwpakketten.
Ik ben geïnteresseerd in één van jullie showroomkeukens. Waar staan deze keukens eigenlijk?
Showroomkeukens zijn het hele jaar door verkrijgbaar bij I-KOOK. Doordat wij onze showrooms continu up-to-date willen houden wisselen wij de keukenopstellingen regelmatig. De keukens zijn dus vaak in meerdere filialen beschikbaar en eventueel nog naar wens uit te breiden. Heb je interesse in één van onze showroomkeukens, neem dan gerust contact op via info@i-kook.nl. Wij helpen je dan graag verder!
I-KOOK blog
Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen!