"Prettig behandeld."
“Prettig behandeld.”
In de showroom in Den Haag zijn we prettig behandeld en kregen we goede adviezen. Ook de montage ging keurig.
Helaas was de magnetron verkeerd geleverd maar ook dit was binnen twee weken weer opgelost. Ook waren er bij de aflevering niet genoeg materialen om de afwerking goed af te maken, hier wachten we nog steeds op, dat is naar mijn mening wel iets te lang. Nu is de bouwvak er ook tussen gekomen dus of zijn vroegst wordt dit nu eind augustus en dat is dat ruim vier maanden de plaatsing.
De communicatie na de aanschaf kon beter. De verkoop adviseur kan beter altijd en snel bellen bij goed en slecht bericht niet voor zich uitschuiven want als het slecht bericht is wordt het alleen maar slechter als er laat wordt gecommuniceerd.
Verder bevalt de keuken tot op heden prima.
Alle onderdelen zijn inmiddels besteld en onderweg. Dit heeft inderdaad, mede door de bouwvakperiode, langer geduurd dan we normaal gewend zijn. Onze excuses voor het ongemak.