"Fouten maken gebeurt overal, het gaat erom wat men doet om ze op te lossen."

P. Jeurissen
Sittard
27-07-2023

“Fouten maken gebeurt overal, het gaat erom wat men doet om ze op te lossen.”

Via via terecht gekomen bij verkoper Roy. Roy is zeer deskundig en wees me op een aantal punten die een andere zaak niet had opgemerkt. Dat gaf een goed gevoel. De levering door een extern transportbedrijf was ook zeer goed. En toen begon de mindere ervaring. De monteur kwam en merkte dat er geen stopkraantjes op de leidingen gemonteerd waren. In plaats van direct in gesprek te gaan hoe we dit konden oplossen, moest ik hem ervan weerhouden om weg te gaan zonder de keuken te installeren. Uiteindelijk na enige discussie tot een compromis gekomen en is de keuken netjes geïnstalleerd. Na de installatie merkte ik dat in plaats van een combimagnetron een gewone magnetron was geïnstalleerd. Contact opgenomen met de service-afdeling van I-Kook Sittard en daar werd me te verstaan gegeven dat ik gekregen had wat ik besteld had. Ik begon aan mezelf te twijfelen, maar na check van de orderbevestiging bleek toch echt dat ik een combimagnetron had besteld en betaald. Vervolgens een mail gestuurd met een foto van de orderbevestiging en een foto van de bestelde combimagnetron. Daarop volgde een telefoontje van de operationeel directeur van I-KOOK, waaraan ik een onprettig gevoel overhield (door de manier waarop ik toegesproken werd), ondanks dat de toezegging gedaan werd dat ik alsnog mijn bestelde combimagnetron zou krijgen. Nadat uiteindelijk na twee servicebezoeken de keuken volledig geïnstalleerd is, werd ik bezocht door de vader van de eigenaar. Dat gesprek heb ik als positief ervaren, omdat ik me eindelijk gehoord voelde en de indruk heb gekregen dat er met mijn feedback ook echt iets wordt gedaan. Fouten maken gebeurt overal, het gaat erom wat men doet om ze op te lossen en in de toekomst te voorkomen.

Bron: Qasa

Beste P. Jeurissen, we vinden het vervelend dat de montage van de keuken niet direct vlekkeloos is verlopen. Er zijn een aantal fouten gemaakt vanuit onze kant, waarvoor ik mijn excuses wil aanbieden. Uiteindelijk is de keuken naar tevredenheid geplaatst en daar ben ik blij om. Maar zeer zeker verdient het proces niet de schoonheidsprijs. Ik ben blij om te horen dat jullie positief kijken naar het bezoek van Wil. Met de feedback gaan we zeker aan de slag!

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.