"Het kostte wat telefoontjes, maar I-KOOK heeft alles opgelost."
“Het kostte wat telefoontjes, maar I-KOOK heeft alles opgelost.”
Wij hebben een u-vormige keuken besteld die in een hoge prijscategorie valt. Omdat de 2 hoekkasten op maat gemaakt moesten worden hebben we (op advies van I-KOOK) gekozen voor het merk Tristar. Nooit geweten dat er bij een nieuwe keuken zoveel mis kan gaan:
– hoekkasten onder waren verkeerd gemaakt
– na de levering van nieuwe hoekkasten bleken de scharnieren verkeerd te zijn
– hoekkast boven was verkeerd en het deurtje was te smal
– de gaten voor de scharnieren van een kastdeurtje klopten niet
– inbouw spots waren verkeerd aangebracht
– schakelaars voor de spots ontbraken en werden later te laat geleverd
– nageleverde smetplint bleek gebroken te zijn
I-KOOK heeft alles opgelost, maar het kostte wel de nodige telefoontjes. Uiteindelijk moest de monteur 3 keer terugkomen en heeft alles oplossen 3 maanden geduurd. Hier zit je als klant niet op te wachten. Ik zou in het vervolg nooit meer kiezen voor een keuken van Tristar.
Jullie keuken bevat een aantal zeer speciale kasten met afwijkende maatvoeringen. Die zijn speciaal op maat gemaakt. Ondanks de precisie in jullie opdracht en onze bestelling zijn er bij de fabrikant toch een aantal fouten in de uitvoering geslopen. Na enige moeite heeft de leverancier de juiste kasten alsnog gemaakt en geleverd. De smetplint bleek bij montage gebroken geleverd te zijn. Deze is bij oplevering gelijk besteld, echter de nalevering duurde langer dan normaal vanwege de vakantieperiode. Uiteindelijk is de keuken naar tevredenheid geplaatst en daar ben ik blij om. Maar zeer zeker verdient het proces voor jullie en ook voor ons niet de schoonheidsprijs. Nu genieten van jullie nieuwe keuken!