"Een perfecte keuken, maar de nalevering kan beter"

31-05-2024

“Een perfecte keuken, maar de nalevering kan beter”

Wij hebben in februari onze nieuwe keuken gehad. Keuken is van prima kwaliteit, wat we hadden uitgezocht, samen met Jim, is geleverd. We hadden een hele goede monteur, hij werkte erg goed en loste ook de meetfouten op die er waren gemaakt. Na 6 weken vroegen wij per mail wanneer de spetplint werd geplaatst, daar werd slecht op gereageerd. Pas bij het derde mailtje en ruim twee weken later was er een reactie, een week later, dus 8 weken na plaatsing vd keuken werd deze geleverd. Dit vonden wij wel een minpuntje nazorg hoort er ook bij.

Bron: Qasa

 

Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van de keuken en dat de monteur goed werk heeft geleverd. Ik wil me verontschuldigen voor de vertraging en slechte communicatie rond de spetplint. Dit is niet de service die we willen bieden, en ik begrijp dat dit een teleurstelling was na de installatie. We zullen hier zeker van leren en ons proces verbeteren om ervoor te zorgen dat onze nazorg beter wordt. Ik hoop dat je nu volop van je nieuwe keuken geniet!

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.